Welcome to the kleine viking

This is the blog where you will find pictures of us Lukas Bakker and Marius Bakker. Enjoy it all.

Want to react make sure you that you choose the following:
Lyst å legge igjen en kommentar, gjør følgende

Kies een identiteit: Velg din identitet: Chose your identity
Meld je aan met: Meld deg på med: Elk OpenID, Åpen identitet eller /or Anonym


Hilsen Elin, Lukas en Job

donderdag 31 december 2009

Good X-mas and a happy 2010

Merry Christmas and a Happy 2010 from the Viking Fam


The newest member of the fam. With her sweet big eyes.


The snow is my big friend, we have enough. Just see below


Check Opa, this is how I use the garage. I love it.


Love to eat

This is my favorite X-mas present. Just a bit to small but I will grow hihi.



2 opmerkingen:

frimato zei

beste Family,

Ik ben heir net aan het zoeken naar een ecard voor mijn leerlingen die met mij op 31/01 vertrekken naar Sykkylven Noorwegen op uitwisseling tot 8/02! Wat een toeval dat ik net bij jullie terchtkom die in Aalesund wonen! Men heeft me gezegd dat ik zeker Aalesund moet bezoeken vanwege de Jugenstil! Ikzelf ben leraar germaanse en geef les aan het HHartcollege van waregem; ik heb twee kinderen, een die in zijn derde jaar rechten zit in leuven(Yhomas) en een die in Kortrijk zit in haar tweede jaar geneeskund(marlies)Mijn vrouw geeft les in waregem(lagere school)! Ik vind dit bijzonder merkwaardig dat ik net nu om 17.05h op jullie site terechtkom opzoek naar een origineel Noors ecardje voor de 6 leerlingen die met mij meereizen; ik ben nog nooit naar Noorwegen geweest en zie er echt naar uit! Misschien kunnen jullie ons wat interessante tips geven van wat we zeker moeten meehebben en andere interessante dingen! Bijvoorbeeld, moet ik geld meebrengen of kan je overal met visa betalen? etc. ik logeer in het Aursnes hotel of een chalet(aan de haven) in Sykkylven! IK wens jullie van hieruit waar de sneeuw verdwenen is een fijn jaaruiteinde en een mooi begin van 2010!
Hartelijke groeten

Frank van Loocke
Waregem

(ik weet ook niet hoe een blog werkt, hopelijk lukt het...)

Nl Viking zei

Hallo Frank, inderdaad leuk dat u zo bij ons terecht komt. En toevallig dat u ook in deze regio terecht komt. Hopelijk heeft u het net zo goed als wij nu, we hebben de afgelopen dagen bijna 50cm sneeuw ontvangen.
Graag geef ik u tips en idees dan verzoek ik u om mij een email te sturen naar gwjbakker@hotmail.com en dan zal ik daar zeker op reageren. Goede jaarwisseling en misschien tot in Feb.
Hartelijke groet uit Alesund.
Job Bakker